Αυτό το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο

0320 DIGITAL ANTENNA


ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΕΡΑΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΤΗ blow

15,00 € χ. Φ.Π.Α.

κεραια εξωτερικη με ενισχυτη και φιλτρο σετ με τροφοδοτικο

Περισσότερες πληροφορίες

Η νέα σειρά κεραιών φίλτρου BLOW είναι εξοπλισμένο με LTE, η οποία επιτρέπει την εξάλειψη των παρεμβολών σήματος από επίγεια ψηφιακή τηλεόραση πομπών ή συσκευές που χρησιμοποιούν την τεχνολογία LTE. Αυτό εξασφαλίζει το σύστημα που χρησιμοποιείται SMT 4G PROTECT οποία εμποδίζει αποτελεσματικά αμοιβαία παρεμβολή.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ:
- Κανάλια λειτουργίας:  UHF / VHF
- Εύρος λειτουργίας:  170-790 MHz
- Gain: (VHF) 18 (UHF) 20 +/- 3 dB
- Σύνθ 95dBu
- Έξοδος Αντίσταση 75 ohm
- Τροφοδοσία: AC / DC 9VDC 100mA
- Μικτό βάρος: 0,7 kg 
- Οι διαστάσεις της κεραίας: h: 19,5 χ πλάτος 11 χ 2 cm πάχος
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
- Η μονάδα βάσης κεραίας
- Στήριγμα τοποθέτησης
- Κιτ Hardware
.. - FF ομοαξονικό μήκος καλωδίου: περ 3m
- AC Adapter
- Προσαρμογέας με ενισχυτή
- Εγχειρίδιο
Η παρουσία του LTE μετάδοσης στο 800 MHz μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα του DVB-T μέσω υπερβολικά ισχυρό σήμα, προκαλώντας παρεμβολές και παρεμβαίνοντας με την κατάλληλη υποδοχή της ψηφιακής επίγειας τηλεόρασης. Υπό αυτές τις συνθήκες, η οθόνη της τηλεόρασης θα εμφανιστεί ανώμαλη μεμονωμένα pixel, ή σημαντική παραμόρφωση της εικόνας και του ήχου. Όσο ισχυρότερη είναι ο θόρυβος, τόσο περισσότερο η εικόνα θα είναι «παγωμένα», ή ακόμη και εντελώς εξαφανιστεί από την οθόνη του δέκτη. Αυτό το είδος των προβλημάτων που θα εμφανιστούν ξαφνικά, ακόμη και με την ελαφρά επιδείνωση των συνθηκών υποδοχής των σημάτων DVB-T.
Με παρέμβαση από το δίκτυο LTE στο 800 MHz μπορεί να είναι αρκετά αποτελεσματικός τρόπος για την καταπολέμηση της μέσω της λεγόμενης φίλτρα LTE. Αυτό το φίλτρο εξασθενεί αποτελεσματικά τις συχνότητες σήματος από 790 MHz έως 862 MHz, το πλήρες βαθμό στον οποίο στεγάζεται το LTE 800 MHz. Μια καλύτερη λύση είναι η χρήση των εξωτερικών κεραιών κατεύθυνσης με ενσωματωμένο LTE φίλτρο.

30 προϊόντα στην ίδια κατηγορία

Πελάτες που αγόρασαν αυτό το προϊόν, αγόρασαν επίσης: